Mijn collectie
Op dit moment bezit ik 21 FN motoren, 1 Gillet en een Harley Davidson motor. Dit zijn:
- 2x FN M22 175cc 1 cilinder tweetact (plus nog een zo goed als compleet project)
kadernummers: 221755, 221924, kaders en motorblokken nummergelijk. Project kadernummer 222985, motorbloknummer: 222256 - 2x FN M22 250cc deluxe 2 cilnder tweetact
kadernummers: 882536-G, 973447-D, kaders en motorblokken nummergelijk. - 1x FN M70D Deluxe 350cc 1 cilinder
kadernummer: 17650, motorbloknummer: - 1x FN M70 B/C 350cc 1 cilinder
kadernummer: 57098, motorbloknummer: - 1x FN M70 Sahara 350cc 1 cilinder
kadernummer: 40545, motorbloknummer: - 1x FN M71 350cc 1 cilinder
kadernummer: 41610, motorbloknummer: 19536 en nog een ongenummerd extra motorblok - 1x FN M90 500cc 1 cilinder
kadernummer: 2336, motorbloknummer: 2655. - 2x FN M13 250cc OHV 1 cilinder
kadernummers: 2431-B, 2468-B, kaders en motorblokken nummergelijk. - 5x FN M13 350cc SV 1 cilinder
kadernummers: 5279-B, kader en motorblok nummergelijk, 6320-C, kader en motorblok nummergelijk, 7280-RD, kader en motorblok nummergelijk, 7331-RD, motorbloknummer: 7204D, 7355-D, motorbloknummer: 8067B, en nog een extra incompleet motorblok met nummer 7237. - 1x FN M13 350cc OHV 1 cilinder
kadernummer: 13212-E, kader en motorblok nummergelijk, verder nog een extra incompleet motorblok met nummer 13210-E - 2x FN M13M 450cc SV 1 cilinder
kadernummers: 10589, 10518, motorbloknummers: 10410RA, 10408RA en nog een incompleet motorblok met nummer 10917RA - 1x FN M13 450cc OHV 1 cilinder (mijn eerste FN, waar alles mee begon)
kadernummer: 14035-D, kader en motorblok nummergelijk. - 1x FN cyclomotor 50cc 1 cilinder
kadernummer: D14551, motorbloknummer: D11279 - 1x Gillet Herstal Legia 200cc 1954
kadernummer: 230888, kader en motorblok nummergelijk - 1x Harley Davidson 1350cc FLHTP, een early EVO uit 1995
Mijn doelstelling is, om uiteindelijke elke FN motor in mijn bezit weer rijdende, met geldig kenteken, op de weg te krijgen. De FN's in mijn collectie die "klaar" zijn worden enkele malen per jaar gebruikt om een klein stukje mee te toeren, zodat het motorblok in rijdende conditie blijft. Verder staan ze de rest van het jaar te pronken in mijn collectie.
Voor het echte, bij mooi weer, dagelijkse motorrijden met grotere afstanden wordt de Harley gebruikt.